Underskott i budgeten

Varje månad runt den 26:e skriver jag in vad jag har köpt under hela månaden i ett excel-ark på datorn - allt för att verka ordnad, planerad och ha koll på mina inköp.

Så långt väl!

Det är värre när man som denna månaden är klar med sitt excelark och det visar sig att det ser ut såhär:



Känns underbart att ha gått back 2000 spänn på en månad. Jag levde över mina tillgångar ganska så mycket.

Men så är det ju också vår, premiär för glasskiosker, vårkläder som lockar i affärerna och så var jag ju faktiskt på Ullared en sväng. Plus att mitt busskort tog slut och var tvunget att förlängas.

Så mitt budgetunderskott kanske är förlåtet...

Kommentarer
Postat av: Alex

Ojdå inte kul att gå back, procentuellt är det ganska mycket. Men men nya pengar kommer. Kanske också borde föra in allt i ett excell-ark, verkar dock ta tid.

2009-04-26 @ 23:28:13
URL: http://baginboxbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0