Tevekväll ikväll

Efter att ha kollar teveprogrammen kan jag säga att det kommer bli en tevekväll ikväll!

Beräknar att jag kommer hem runt sjutiden, efter att ha ätit afterwork med vännerna och besökt 4gott och laddat godisförrådet, och då följer kvällen efter ett noga uträknat schema:

19.30 - 20.00: Rapport med A-ekonomi (eventuellt slår jag över till Postkodmiljonären under den tråkiga a-ekonomin)

20.00 - 21.00: Så ska det låta (egentligen är jag trött på programmet, men eftersom Johan Wester är med vill jag se. Om       det nu är Johan Wester från HippHipp. Är det inte HippHipp-Johan får jag väl slå över till Talang och koncentrera mig på godisskålen när Bert pratar/syns/finns till)

21.00 - 21.45: Grillat (varför tycker alla att det är så uselt? Jag tycker det har varit ganska bra de senaste veckorna, med undantag när Gudrun Schyman var med. Bäst när Dregen var med)

21.45 - 23.55: Million Dollar Baby (eventuellt kommer jag vid denna tid vara så trött och illamående att jag däckar i sängen med Stieg Larsson...)


Den omoderna tjockteven kommer gå varm ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0