Recension av tevekvällen

Rapport med A-ekonomi: missade hela eftersom afterworken drog ut på tiden

Så ska det låta: spelade tetris på blip så minns inga detaljer, förutom att Johan Wester sjöng över förväntan

Grillat: ganska så bra, framför allt Jonatan Unge. Såg ni när han var med i Dregen-programmet - om inte, gör det. Sjukt roligt!

Million dollar baby orkade jag inte se. Tittade istället på Carina Berg flyttar in på TV4s webbteve. Hon hälsade på Marcus Schenkenberg och det var ett hyfsat program. Fick mig åtminstone att längta till New York!!


Jag åt i alla fall inget godis på hela kvällen (och hela dagen) vilket absolut höjde betyget på denna kväll. Och nu kan jag med gott samvete vräka i mig godis och choklad imorgon!


Nu måste jag sova om jag ska orka med hela plugg - och träningshelgen! God natt

Kommentarer
Postat av: nathalie

Haha söt blogg

2009-04-18 @ 02:56:45
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0