Ö-leken

Tittade ni på Robinson igår?

Jag gjorde det, fast på TV4s hemsida för att slippa all reklam (en tredjedel av programmet är reklam!).

Man känner verkligen vilken dumteve det är - man lär sig ingenting och sitter bara och lyssnar på ointressanta människors käbbel. Ändå sitter man kvar! Det är väl ett mänskligt behov antar jag att få älska några och hata något svin.

Just nu både hatar och älskar jag Erik Billing. Han är så tjurig och tvär, men samtidigt så rolig och ironisk framför kameran. Man sitter skadeglad och ler när han berättar hur fruktansvärt jobbiga Josefine och Mika är. Samtidigt som man själv inser hur otroligt jobbigt det hade varit att umgås dygnet runt i flera veckor med folk man avskyr.

Nej, tacka vet jag att man bara sitter hemma i tevesoffan och tittar. Återigen säger jag att jag aldrig skulle klara av Robinsonön!


Hatkärlek till denne man.

Sak för övrigt bli intressant att i nästa program höra hur han kommenterar det faktum att han åt kött! Det såg ju ut som om träsk-laget bestämmer sig för att slakta hönan. Längtar till lördag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Skön blogg du har.



Såg en intervju med Billing dagen innan programmet hade premiär (om jag minns rätt) och han sa något i stil med att han är vegeterian, men att i ett sådant läge, när man är i så stort behov av mat och näring så skulle han kunna äta kött :P



Skön snubbe han. Ha det fint!

2009-04-14 @ 13:22:06
URL: http://josefinebertram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0