Morgonens störmoment

Morgonens störmoment är alla dessa förbannade quiz som finns på facebook och som man får tusentals inbjudningar till varje dag.

För det första: vem är det som tillverkar dem? Vem har så tråkigt liv...?

För det andra: vem är det som gör dem för att få reda på vilken av Snövits sju dvärgar de är eller vem de var i sitt förra liv?

För det tredje: måste folk tipsa alla sina vänner om att göra meningslösa tester?


Jag har gjort ett test, vilken slags kvinna är du, och fick då reda på att jag är blyg och reserverad.

Tack facebook för att jag fick reda på det. Det var uppskattat! Upplyftande! Jag kommer inte tänka på det varje gång jag träffar en ny människa...

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet självförtroende komma upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-04-26 @ 11:01:18
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha så sant ;)

2009-04-26 @ 14:04:21
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0