Min favorittös

Måste bara berätta om en tjej jag tycker verkar vara världens trevligaste...


Igår morse när jag hade vaknat men inte var helt pigg letade jag på webbtevekanaler efter något bra program att kolla på. Tittade först på Robinson (han Christian verkar för övrigt vara hemsk, trots att han i kvällspressen hävdar att han blivit censurerad och monsterfierad av TV4...) och fortsatte sedan med "Carina Berg flyttar in".

Och Carina är min nya idol!

Hon verkar vara så snäll, gullig, rolig, avslappnad, spontan, modig och tusen saker till. Perfekta tjejkompisen!

Jag skulle vilja att Carina Berg flyttade hem till mig för en kväll!



Flytta hem till mig, Carina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0