Leeeedig!

Nu är jag äntligen ledig resten av veckan! Känns så himla skönt. Riktiga sommarlovsvibbar också när det är dövarmt ute. Gick ner till Icaaffären förut och köpte picnicmat inför vår valborgspicnic imorgon, och var helt genomsvettig när jag kom hem. Inte speciellt mysigt med klibbande armar. Hatar den känslan.


Men nu har jag köpt potatissallad, körsbärstomater, ananas, engångsgrill och marshmallows så maten är ordnad. Och ekologiskt vin.



Dags för det svåraste nu - vad ska jag ha på mig?!


Kommer prova hela garderoben ikväll samt antagligen bli hysterisk när jag inser att alla mina leggins antingen är trasiga, smutsiga eller nopriga. Vet detta av erfarenhet... Så lika bra att jag ställer in mig på att behöva knô med folk i Nordstan imorgon när jag och alla andra göteborgare är på jakt efter valborgsblåsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0