Home, sweet home

Man njuter så mycket av att vakna upp hemma när man bott själv i snart ett år. Det finns så mycket här som man bara kunde drömma om i lägenheten i Göteborg: ett välfyllt kylskåp, tvättmaskin som är tillgänglig när som helst, inte behöva snåla på tvålen när man tvättar händerna, diskmaskin, massa TV-kanaler, Guitar Hero, köpebröd...

Nästan så man blir lite bortskämd.

Tackade i alla fall nej till att få ett eget enormt påskägg som mina bröder ska få. Jag nöjde mig med ett litet med några få exklusiva godisbitar.

Kanske några Riesen, lite Anthon Berg och några sura colanappar. Och en Dumleklubba såklart!

 

Gud så gott! Kanske ska köpa lite godis redan idag när jag går förbi mitt framtida sommarjobb för att skriva på lite papper... Eller så tar jag en liten frukostbit av tårtan som står i kylen!



Eller både och...

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.starcevic.blogg.se - en blogg som du ska checka in ;)

2009-04-08 @ 09:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0