Facebook-test

Har nu på morgonkvisten gjort två tester på Facebook (allt för att inte plugga...) och fått följande svar:

Vilken personlighetstyp är jag?
President (makt är allt för mig. Jag måste börja tänka mer på andra. Jag bör fundera över citatet "med makt kommer ansvar.)


Vem i tjejgänget är jag?
Den pratglada tjejen som mysfikar och reser jorden runt (jag har lätt för att prata med folk. Mina tjekompisar avgudar mig och killarna förälskar sig i mig utan att jag vet det. Jag har också en unik klädstil.)


Spännande. Då vet jag återigen lite mer om mig själv!

Tack fejan!

Kommentarer
Postat av: andrea

svar:

ja verkligen! :D

2009-05-01 @ 00:02:39
URL: http://elinochandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0