Ensamhet



Solnedgång utanför fönstret


Är ensam hemma ikväll och jag blir alltid lite vemodig när solen går ner och man sitter ensam hemma och undrar vad man brukar göra på kvällarna när man inte är ensam.

Just nu pratar KG på Rapport och jag ska skära lite fruktsallad och titta på en dokumentär om drogberoende ungdomar i Göteborg på SVT2 vid åtta. Men sen, vad ska jag göra sen?

Antagligen kommer jag gå och lägga mig tidigt och njuta av att ha hela sängen för mig själv och kunna ligga kvar länge imorgon eftersom jag inte börjar skolan förrän klockan ett.

Imorgon bitti kommer jag dock njuta av att vara ensam. Då är det mysigt och skönt. Man bestämmer helt själv vad man ska göra. Frukost på sängen kanske? Vinkla teven så jag kan ligga kvar i sängen och kolla på morgonteve hela morgonen? Eller vara hurtig och städa och jogga?

                       
                               Let´s see tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0